Selasa, 06 Oktober 2015

Harga Advan X7

Harga Advan X7 - Dengan bentang skrin hingga 7 inci dengan HD resolusi 1024 x 600 pixel dan teknologi panel IPS (In-Plane Switching) kapasiti touchscreen 16 juta warna jelas sangat memanjakan peminat gadget produk dalam negeri ini.

Harga Advan X7 Menggunakan dual sim (GSM-GSM) membolehkan pelanggan menggunakan internet tanpa perlu bertindih dengan keperluan untuk bercakap-cakap atau menghantar mesej dengan kad Sim yang satunya.

Dilengkapi dengan RAM 1 GB membuat Harga Advan X7 mampu menjalankan pelbagai aplikasi game 3D serta prestasi multitasking dengan lancar dan cepat. Dibenamkannya pemproses Intel Atom X3 sekaligus pertama di dunia serta mengusung pengkomputeran 64-bit Vandroid X7 mampu mengolah data 4x lebih cepat berbanding generasi pengkomputeran di bawahnya yang hanya 32-bit.

Pembawaan pemproses X3 yang berbasisSystem On Chip (SoC) membolehkan semua komponen yang ada seperti RAM, WIFI, Bluetooth dan juga GPS terintregasi dalam satu pemproses. Tentu saja Harga Advan X7 ini akan membuat ruang Vandroid X7 semakin berkesan.

Review selengkapnya : http://www.anekaponsel.com/2015/09/spesifikasi-harga-tablet-advan-x7.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar