Kamis, 08 Oktober 2015

Harga Advan T1D

Harga Advan T1D - Advan adalah salah satu produk tempatan yang paling banyak mengeluarkan / menghasilkan tablet, Kini advan lebih tertumpu pada produk tablet terbarunya yang dinamakan siri T. Dan Teknogers Blog akan membincangkan sedikit ulasan dari spesifikasi advan Vandroid T1D yang bersistem operasikan Android V4.0.4 Ice Cream Sandwich.

Advan Vandroid T1D adalah tablet yang canggih dan pintar dilengkapi dengan pemproses dual core dan boleh digunakan untuk sms dan telefon. Tablet ini dilancarkan dengan Harga Advan T1D yang berpatutan dan tidak meguras poket saku anda, tentunya walaupun harganya murah tetapi spesifikasinya cukup dipercayai serta mampu bersaing dengan tablet sekelas Samsung dan bahkan Apple.

Tablet besutan Advan ini hadir dengan skrin sentuh kapasitif berukuran 7 inci dengan resolusi 1024 X 600 Piksel. Mod reka bentuk dari Advan Vandroid T1D ini kelihatan mewah dan istimewa dengan bahan material metal. Namun pada faktanya Harga Advan T1D, tablet ini hanya dibalut dengan lapisan plastik biasa. ya mungkin langkah ini diambil agar jualan tablet ini laris di pasaran alat.

Selengkapnya : http://www.anekaponsel.com/2015/10/harga-dan-spesifikasi-advan-vandroid-t1d.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar