Sabtu, 02 Januari 2016

Promo Tupperware Januari 2016

Promo Tupperware Januari 2016 - Suri rumah sekarang suka mengumpul penyimpanan makanan. Mereka mahukan makanan yang disimpan di tempat-tempat tertutup. Perkakas rumah jenama dari Amerika Syarikat, Tupperware, tidak pernah berhenti inovasi. Pengilang balang plastik dikeluarkan semula produk yang memudahkan ibu-ibu.

Pengurus Pemasaran Tupperware di Indonesia Nurlaila Hidayati berkata, produk Promo Tupperware Januari 2016 itu kini bukan sahaja dipilih sebagai tempat untuk menyimpan makanan. "Bukan itu sahaja makanan memegang, tetapi juga memastikan ia segar, tahan lama, dan inovatif," kata Nurlaila di Jakarta minggu lepas.

Beliau menyebut beberapa produk inovatif dikeluarkan baru-baru Promo Tupperware Januari 2016 juga sengaja direka moden yang canggih pada masa yang sama. Kualiti produk Tupperware dijamin sama-sama di seluruh dunia. Nurlaila mencontohkan beberapa produk inovatif, termasuk, Smart Saver, snek Ia, New Shelf Saver, Turbo Chopper, Eco Bottle, Rice Smart, dan banyak lagi.

Pakej berharga yang terdiri daripada beratus-ratus ribu yang Promo Tupperware Januari 2016 disediakan yang terdiri daripada peralatan kategori berkelah, memasak, sehingga penyejuk, atau makanan peti sejuk. Terdapat juga sebuah mortar pintar, pembuat jus yang digunakan tanpa memerlukan elektrik. Terdapat juga sebuah mixer tanpa elektrik dan pelbagai produk bertaraf dunia yang lain.



Lihat promo selengkapnya, klik : http://www.pharesjaunes.com/2016/01/katalog-promo-tupperware.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar